Snöflingor


Svarta armband med snöflingor. 3 cm breda.
350 kr plus ev frakt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men alltså! Jag sökte på Google efter skinn i olika färger för att utveckla mitt handarbete, så kom jag över din blogg och jag säger då det!!! Såååå j*vla snygga armband och annat du gjort! Du är en riktig inspiration källa!



Toppen blogg! Men texten är lite svår att läsa :/



Mvh Sandra



Ps min blogg brukar haka sig om man ska lämna kommentar. Vill du lämna någon kommentar så kan du göra det på orangeknapp.blogg.se. Annars så KOMMER jag dyka upp på din blogg igen :)

Ds.

2011-02-10 @ 11:26:49
URL: http://www.svonn.blogspot.com
Postat av: Sandra

Jag ändra blogg nu så man kan ta emot kommentarer. Säg mig, vart handlar du in allt det du behöver till dina armband?



Mvh Sandra

2011-02-10 @ 12:47:13
URL: http://svonn.blogg.se/
Postat av: Elin

tack tack =) jo jag vet inte hur man ändrar texten:O Jag beställer allt material från luletraden.se har även provat andra sidor men jag tycker den är bäst faktiskt=) alltid fått rätt grejer och i bra tid till skillnad från andra ställen. Ha de bra lycka till med skapandet:)

2011-02-18 @ 18:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0